Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki pozwala śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej odbiór 2020-10-02

Nie znaleźliśmy filmów

W ubiegłym roku Żabka obsłużyła ponad 12 mln paczek, a to dowód na to, że ta niezwykle wygodna i, co szczególnie ważne w czasie pandemii COVID-19, bezpieczna forma dostawy, stale zyskuje na popularności wśród klientów. Sieć Żabka postanowiła jeszcze bardziej ułatwić i przyspieszyć ten proces, dodając do aplikacji mobilnej żappka nową funkcjonalność – możliwość śledzenia zamawianych przesyłek. Wprowadzenie nowej usługi w aplikacji żappka to kolejny krok w transformacji cyfrowej sieci.

Artykuł Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki pozwala śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej odbiór pochodzi z serwisu Portal telekomunikacyjny Telix.pl.

Nie można komentować.